خوشحالم

عجب سالی رو امسال من یکی شروع کردم، راه به راه بدشانسی آوردم، ولی امیدم رو از دست نمیدادم، یعنی سعی می کردم این کار رو نکم، عجیب به هر دری زدم بسته شد به روم !! هر اتفاقی که می افتاد یک تیکه از امیدم رو ازم جدا میکرد، دیگه کم کم داشتم حس می کردم دیگه امیدی برام باقی نمونده ! تا اینکه دو هفته ی پیش، دو تا اتفاق به فاصله یک روز تمام انرژی و امیدم به آینده رو ازم گرفت، طوری که حس می کردم دیگه نمی تونم به زندگیم ادامه بدم! این حس با این غلظت رو هیچ وقت نداشتم . توی همون دو روز تمام  اتفاق های بدی که توی زندگیم افتاد در عرض چند ساعت ریکاور شد ! همه ش !  

اصلا احساس خوشایندی نبود ! طوری که حس می کردم دیگه هیچ وقت به روال عادی زندگیم بر نمی گردم ! حس می کردم دیگه هیچ وقت به زندگی امیدوار نمیشم !  

ولی با کمال تعجب ! بعد از گذشت تقریبا دو هفته احساس می کنم، حالا خودمم ! با اینکه در ضمینه های مختلف شکست خوردم ولی حس میکنم توانایی این که از شکستام درس بگیرم رو دارم، دلم می خواد از فرصتام استفاده کنم ولی این دفعه با برنامه ریزی . خوشحالم که اون حسای بد رو دیگه احساس میکنم ، خیلی خوشحالم ! 

دشارژ

وای که چقدر خسته ام ! زندگی اصلا برام جالب نیست ! نه خوبیاش و نه بدی هاش ! هیچ کدومشونو نمی خوام ... دیگه از این دویدنای بی حاصل خسته شدم . آخه برا چی از صبح تا شب باید این همه بدوم ؟ که چی بشه ؟ خسته شدم !  

خستگی کار، درس، دانشگاه، آزمون استخدامی، کنکور ارشد، عشق و هزار تا چیز دیگه هنوزم توی تنم هست ... چرا اینقدر خسته شدم ؟؟؟؟ چقدر تلاش کنم !!! عزیز من، من دیگه این دنیای لعنتی رو نمی خوام !!! کی رو باید ببینم ؟؟؟ ! 

خدایا می شنوی صدامو ؟ من ن ن ن ن  خسته شدممممممممممممم ! می شنوی ؟؟؟ تو که می دونی چِمه !!! خیلیا میگن نیستی مگه اهمیت داره، این که فکت آرومم میکنه، کافیه، میخواد احمقانه باشه میخواد نباشه چقدر خوبه که تو می دونی ! به خدا حوصله توضیح دادن برای کسی رو ندارم، از به دوش کشیدن بارِ این همه کار خسته شدم ! آقا جان من جا زدم ! تواناییش رو ندارم ! دیگه نمی تونم ! دلم می خواد یکی منو از برق بکشه !!!!! بلکه دیگه مجبور نباشم برای زندگی کردن ایییییییینقدر بجنگممممممممم !!!!  

انگاری دیودای مغزم کارشونو درست انجام نمیدن ! دارن دو طرفه عمل می کنن !!! دارن وارد منطقه ی ممنوعه میشن !!! دارن برخلاف کاری که بهشون دستور میدم عمل میکنن !!!  

من فقط خسته ام ، خستهههههههه  

من به جرم زنده بودن، زنده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!