ازدواج

ببینم اگه دختری نخواد ازدواج کنه کیو  باید ببینه ؟! اِ بابا هیچ کدوم از این خواستگارا که میان به دلم نمی شینن ! چرا اینقدر نگاه مردم نسبت به دختر مجرد نگاه طلبکارانه س ؟؟!! 

ای بابا اینجوری که نمیشه طرف باید به دل آدم بشینه یا نه ؟! آقا نشسته ! به خدا مته به خشخاش نمیذارم ... اصلا احساس خوبی نسبت بهش نداشتم ... 

جهنم دیگه ، دست کم مجبور میشم مجرد بمونم، بهتر از اینه که برم و بدبخت بشم که ! تا چند وقت پیش همه کسایی که خواستگاریم می اومدند رو با کسی که یه دوووووووووووورانی دوسش داشتم مقایسه می کردم، ولی حالا که فهمیدم اون اونجوری که فکر می کردم نیست، اون یه ذره جوانمردی تو وجوودش نداره، دیگه دلیلی برای مقایسه نمی بینم، من 4 سال پیش عاشق مرام و اخلاقش شدم، برخلاف دخترایی که به قول خودش دست از سرش بر نمی داشتند، دخترایی که وقتی میخوان مثلا عاشق بشن نگاه میکنن ببینن طرف با چه ماشینی میاد، چه لباسی می پوشه، چه ادکلنی میزنه ، چند دست لباس داره و هزار تا کفت و زهر مار دیگه ، نمیگم من به این چیزا اهمیت نمیدم، چرا اهمیت میدم ولی ملاک انتخابم نیست!!!  

کم اینکه پسر خوشتیب که بیاد خواستگاریم زیاد داشتم، به قول بچه ها بچه تهرانیشم داشتم، ولی من دنبال این چیزا نیستم !!!  

گوهری دارم و صاحب نظری می جویم 

شاید یه کم نگاهم سختگیرانه باشه، ولی آدم مگه چند بار می تونه زندگی کنه !  

نظرات 1 + ارسال نظر
azra سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://maheshab.blogsky.com

سلام خانومی
خوبی؟

هیشکی حال اونی که می خواد یکی رو انتخاب کنه درک نمی کنه و صرفا ظاهر رو می بینه! اهمیت نده دیگران چه فکری می کنن به قول خودت مگه آدم چندبار ازدواج می کنه؟!

وقتی طرف به دل آدم نشینه بعدا هر کاری بکنی نمی تونی خودن رو راضی کنی چون اون چیزی رو که تو می خواستی نداشته! و یه رفتارایی از آدم سر می زنه که ناخودآگاهه... پس به تصمیم خودت ایمان داشته باش. کارت درسته!

راستی ممنون که سر زدی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد