دشارژ

وای که چقدر خسته ام ! زندگی اصلا برام جالب نیست ! نه خوبیاش و نه بدی هاش ! هیچ کدومشونو نمی خوام ... دیگه از این دویدنای بی حاصل خسته شدم . آخه برا چی از صبح تا شب باید این همه بدوم ؟ که چی بشه ؟ خسته شدم !  

خستگی کار، درس، دانشگاه، آزمون استخدامی، کنکور ارشد، عشق و هزار تا چیز دیگه هنوزم توی تنم هست ... چرا اینقدر خسته شدم ؟؟؟؟ چقدر تلاش کنم !!! عزیز من، من دیگه این دنیای لعنتی رو نمی خوام !!! کی رو باید ببینم ؟؟؟ ! 

خدایا می شنوی صدامو ؟ من ن ن ن ن  خسته شدممممممممممممم ! می شنوی ؟؟؟ تو که می دونی چِمه !!! خیلیا میگن نیستی مگه اهمیت داره، این که فکت آرومم میکنه، کافیه، میخواد احمقانه باشه میخواد نباشه چقدر خوبه که تو می دونی ! به خدا حوصله توضیح دادن برای کسی رو ندارم، از به دوش کشیدن بارِ این همه کار خسته شدم ! آقا جان من جا زدم ! تواناییش رو ندارم ! دیگه نمی تونم ! دلم می خواد یکی منو از برق بکشه !!!!! بلکه دیگه مجبور نباشم برای زندگی کردن ایییییییینقدر بجنگممممممممم !!!!  

انگاری دیودای مغزم کارشونو درست انجام نمیدن ! دارن دو طرفه عمل می کنن !!! دارن وارد منطقه ی ممنوعه میشن !!! دارن برخلاف کاری که بهشون دستور میدم عمل میکنن !!!  

من فقط خسته ام ، خستهههههههه  

من به جرم زنده بودن، زنده ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

azra پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://maheshab.blogsky.com

سلام خانومی!
خوبی؟
چندبار به وبت سر زدم! آپ نکرده بودی. حال برادرت چطوره؟!
ان شاا... که اوضاع بر وفق مراده!

همه خسته ایم! چیزی که نباید باشیم!

یه سفر کوتاه می تونه یکم آرامش بهت بده! یکم برای خودت وقت بذار!

موفق باشی!

م.بصیر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

بی کار بودید اومدید بلاگ اسکای....
ببخشید سلاممم
چقدر دنبال این ادرستون گشتم...یادم رفته بودددد

چقدر هم پست نخونده دارمم....باید بخونم با این حساب...

راستی ادرس اون وبه ک گفتم اینه
dar-harom.blogfa.com

منتظرت هستیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد